IFS, Müşteri̇leri̇n Terci̇hi̇ Olmaya Devam Edi̇yor!

IFS, 2024 Gartner Peer Insights "Voice of the Customer" raporunda “Kurumsal Varlık Yönetimi” (EAM) kategorisinde “Müşterilerin Tercihi” seçilerek başarısını bir kez daha kanıtladı. Daha önce “Saha Servis Yönetimi” (FSM) ve “Ürün Odaklı Şirketler İçin Cloud ERP” kategorilerinde de aynı unvanı alan IFS, müşteri odaklı yaklaşımıyla sektörde fark yaratmaya devam ediyor.

Bağımsız kullanıcı değerlendirmelerine dayanan Gartner Peer Insights raporunda, IFS, 77 incelemede 5 üzerinden 4,7 puan alarak müşteri memnuniyetinde yüksek bir başarı sergiledi.

IFS COO’su Max Roberts, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"Üç temel çözüm alanında müşterilerimizin tercihi olmanın gururunu yaşıyoruz. Geri bildirimler doğrultusunda kendimizi sürekli geliştirerek, varlık ve servis yoğun şirketlerin büyümesini desteklemeye devam ediyoruz. Bu başarıda en büyük pay, müşterilerimizin güveni ve desteğidir."

IFS, Gartner’ın daha önce yayınladığı “Saha Servis Yönetimi” ve “Ürün Odaklı Şirketler İçin Cloud ERP Çözümleri” raporlarında da “Müşterilerin Tercihi” olarak öne çıkmıştı. Ayrıca, Gartner’ın “Dünya Çapında Tüm Yazılım Pazarları 2023” raporunda EAM pazarında üst üste üçüncü kez lider konumda yer aldı.

F8 Bilişim olarak, IFS’in dünya çapındaki bu başarısını kutluyor ve müşterilerimize en iyi çözümleri sunmaya devam ediyoruz!

Hazırlayan: Dr. Mehmet Çoban